Search This Blog

Sunday, June 27, 2010

אני כאן בשביל האותיות הקטנות...

לקרוא ולא להאמין... יש בתאגידים הגדולים אנשים שהתפקיד שלהם זה לדאוג שחוויית הלקוח תהיה נעימה יותר... לפי הכתבה, האחראים על חוויית הלקוח באים לתת משקל נגד למחלקות השיווק, ולעצור מהלכים לא-הוגנים. כמישהו שרוב חייו היו בקצה הטכני של הספקטרום העסקי, הידיעה שאנשי שיווק הם מקור הרוע בעולם התאגידי איננה חדשה, ואפילו לי, צעיר שכמותי, יש כמה סיפורי זוועה משלי.... אבל עם השנים למדתי גם להבין את החשיבות של אנשי השיווק והמכירות לשגשוגו של עסק, ועצוב לראות שהתהליכים לאיזון סביר מחייבים יצירת משקל נגד למחלקות השיווק, ולא חינוך מחדש של אנשי השיווק לאתיקה.

No comments:

Post a Comment