Search This Blog

Saturday, August 31, 2013

הגדרת אינטרנט הודעות מולטימדיה בנוקיה C2 שקניתי ברמי לוי - אל מול פלאפון

כמו שאפשר להבין מהכותרת, בעקבות הפריצה ולקחיה, בינתיים לפחות, החלטתי לשנמך (לשדרג את עצמי מטה) מסמארטפונים למכשירי הדור הקודם. ברוך הבא נוקיה C2 !

טוב האמת שזו לא היתה לגמרי החלטה מודעת-מיידית. ידעתי שיש לי בעיה עם סמארטפונים כרגע, וביום שאחרי הפריצה, כשהבנתי שאני ורעיתיי נטולי פלאפון, רצינו לקנות משהו מהר, שיוכל לשרת אותנו כגיבוי בכל מקרה, גם אם אח"כ נקנה שנינו סמארטפונים.

בישראל 2013, כדי להשיג קישוריות לעולם כמה שיותר מהר וכמה שיותר בזול, תוך שאתה אומר לעצמך שהכרעות סמארטפון תקבל בעתיד, אתה הולך לאחד המתחרים הקטנים יותר, וכך מצאתי עצמי קונה נוקיה C2 ברמי לוי עם סים פריפייד.

עברו כמה ימים, וקיבלתי מפלאפון סים חדש-ישן כתחליף לסים הגנוב. ומה גיליתי אז ? כשאתה מחובר לרשת פלאפון וקונה מכשיר ברמי לוי, יש דברים שעובדים ישר (שיחות וכאלה, כמו שהיה אצל נציג פלאפון שהכין לי את הסים החדש), ויש דברים שלא - כמו האינטרנט. כמו הודעות מולטימדיה.

אז היו כמה דברים שהיו יותר דחופים (סאגה שלמה עם המחשב החדש שלי שהיה אמור להגיע, ועליה אולי אכתוב בהזדמנות אחרת, אם עוד יוותר בי צורך לילל). אבל הפוסט הזה הוא פוסט שיש בו התייחסות לבעיה ולפתרונה. ואחרי שחיפשתי וחיפשתי והגעתי לשלל מקומות וקצת שברתי שיניים בנסיונות להתאים בין הנוקיה שלי לבין הוראות שיועדו בעיקרן לסמארטפונים, התברר לי שיש דרך פשוטה ביותר להביא את ההגדרות הנכונות למכשיר שקנית ברמי לוי: לשלוח הודעת SMS ריקה ל9999 (ללא קידומת או כוכבית לפני המספר. רק 9999). ולהמתין. ההגדרות יגיעו בחזרה למכשיר !

אז נכון שאולי המכשיר שלי הוא לא סמארטפון, אבל האפשרות לקבל קצת אינטרנט, איכשהוא, ולשלוח הודעות מולטימדיה, היא בכל זאת נחמה גדולה.



No comments:

Post a Comment